tirsdag den 26. juli 2011

Perlepladeuro....

Ja, når man har en datter på 5 år, så kommer der jo jævnligt perleplader til. Mange af dem er så fine, at det er synd, de bare bliver lagt væk i en bunke, så nu har jeg udvalgt et par stykker eller 5 til en "lille" uro som skal hænge over babys seng :o)

Havde faktisk ikke nogen rigtig ring liggende til at lave en uro af, men fandt en lille plastikring som jeg, trods den lille omkreds, synes sagtens kunne bruges!
Stella er SÅ stolt over den lille uro med hendes perlekreationer på, og hun glæææder sig til, at vise den til baby ;o)



Hun har også lavet 4 små kaniner/harer ( ja, hvad man nu synes de ligner ;) og dem vil jeg bruge som vedhæng på en barnevogns-snor. Jeg har vedlagt en vognpolet på størrelse med en 20,- så I bedre kan fornemme deres faktiske størrelse!


Det varmer mit moderhjerte så dejligt, at se min dejlige datter stråle af glæde og stolthed!! Det kan jeg simpelthen ikke få nok af ;o) 

Fortsat god aften  /Heidi

Ingen kommentarer:

Send en kommentar