onsdag den 27. juli 2011

Indvielsesindlæg af mit aller første retrostofkøb..............

Og det er lige kommet med posten som sendt fra himlen!! ;o) Ej, det er selvfølgelig købt og betalt hos denne skønne blogger Mama Lola

Man kan jo unægteligt ikke lade være med at blive inspireret her i blogland, og man kan da slet ikke lukke øjnene, for alle de lækre retro-kreationer der bliver til gang på gang, hos de forskellige bloggere rundt om i blogland, så nu vil jeg altså også være med!! Om jeg får smag for retro trenden eller ej, det vil tiden vise, men prøves det skal det helt sikkert!

Lige et billedeflash af det lækre stof som er købt hos Vicki :o) Der kom sørme også lidt blå retro-stofrester med i pakken, som kompensation for et par huller Vicki fandt i et af stofstykkerne!. Havde selvfølgelig fået tilbudet om at trække købet tilbage, men da jeg sagtens kan bruge det små huller eller ej, er det nu landet her hos mig!

Hvad stofferne skal trylles om til ved jeg endnu ikke, men mon ikke det kommer til mig ligepludselig!!

Tak til Vicki for en hurtig ekspedition og handel :o)

Ha' en rigtig dejlig solskinsdag /Heidi

2 kommentarer:

  1. Selv tak Heidi og glæder mig til at se hvad du tryller frem med stofferne og selv tak for handlen og de fine ord:)

    Rigtig god aften og tak for mailen, så fandt jeg nemlig dig:)

    Mange hilsner Vicki

    SvarSlet
  2. Ja, har allerede noget i tankerne :o) Den øverste for ikke lov til at holde fri foreløbigt *smiler*

    Hilsner fra Heidi

    SvarSlet