onsdag den 27. juli 2011

Tegninger fra datteren min.....

Elsker dem simpelthen bare!! De fortjener at blive sat i glas og ramme og foreviget her på bloggen :o) Har simpelthen ikke plads i huset, hvis alle skal i glas og ramme sådan som hun producerer tegninger i øjeblikket.. *smil* 
Men kan alligevel ikke få nok af dem, og så er det jo ideelt at bruge min blog til at opbevare, bare et par stykker af dem... ;o)


Den skønneste sommertegning med blomster, sommerfugle og en enkelt fugl! (5 tallet står selvfølgelig for de 5 år hun er)



Heste med togekspressen! Så fantastisk :o)



Frugter i forskellige afskygninger. Gæt selv hvad der er hvad!? ;o)



Smuuukt!

4 kommentarer:

  1. Glæder mig til at Tobias kommer hjem med tegninger til mig.

    SvarSlet
  2. Det forstår jeg virkelig godt Lene, og kan kun sige lige som dig selv, GLÆD dig :o)

    SvarSlet
  3. Ih hvor er de skønne.... de varmer helt herhen:)
    Glæder mig også til lille manden kan tegne eller gider det:) Men så bliver det nok biler eller toge:)

    God dag:)

    Hilsner Vicki

    SvarSlet
  4. Ja, de er skønne ;o) Kan godt forstå du glæder dig til lillemandens tegnekunst, når den tid kommer. Det er sjovt, at se ens børn fortolke verden gennem deres tegninger, og se hvordan der med tiden fortælles en mere sammenhængende historie i tegningen. Stella fortæller tit historierne bag hendes tegninger mens de produceres, så hyggeligt *smil*

    Biler og toge er også en fryd, der har Stella også været, trods hun er en pige, men ellers venter du en pige til august ik? Så til den tid vil der jo så både komme pige og drengerelaterede tegner i dit hjem *smiler*

    Jeg venter selv et mirakel mere til august. Ih, hvor vi glæder os til at møde den lille ny :o)

    God dag til dig også /Hilsner fra Heidi

    SvarSlet