mandag den 20. august 2012

Skylder et stort officielt tak til.......

Anne Sofie med bloggen Anne Sofies som har hjulpet mig i nødens stund med lidt blogdesign. Jeg har nu fået ændret skrifttypen og sat lidt stjerner ved mine underoverskrifter, og hvor er jeg glad for det!!
Jeg må desværre tilstå at blogdesign ikke er min stærke side, jeg kan lige være med ved den generelle opsætning, og derefter står jeg så også af! Men så er det jo faktisk her, at blogland ofte viser sig fra sin stærke side, hvor det at spørge ind til, og om hjælp bare er helt legalt og naturligt, og tit er der altid nogle som springer til for at hjælpe os mindre kløgtige når det kommer til opgradering af blogdesign, og hvor er da da bare fantastisk :)

Endnu engang tak for hjælpen Anne Sofie :)



Søger du selv lidt bloghjælp har Anne Sofie lavet nogle blogtips lige her!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar