lørdag den 11. august 2012

Dagens køb til både ude og inde...

Synes da nok lige, at det efterhånden er liiidt svært at gå igennem NETTO, uden liiiige at finde nogle fine "MÅ BARE EJE TING!!!" Og i dag var bestemt ingen undtagelse!! Skylder vist trods alt NETTO en stor tak, for det gav mig det gyldne spark til at få sorteret og ryddet lidt op i krearummet :)


 
4 x tidsskrifthylstre, opbevaringskasser, små plastikbaljer, en fin kande og en studiekalender i de lækreste pasteller blev indkøbt, og gjorde lige udslaget til, at jeg fik sorteret lidt i alle min kreating, og hvor er det bare lækkert nu, at stå og betragte de fine farver på hylderne :) 
Og det slutter slet slet ikke her, for fik da også købt lidt til udearealerne i NETTO! 
Jeg har nemlig en gammel grim havebænk som står lidt gemt af vejen, da den egentlig trænger gevaldigt til en kærlig hånd ( det bliver bare ikke lige denne sommer den får en makeover ) Men, da vejrguderne jo lover fint vejr den næste uges tid, ja, så fik jeg alligevel slæbt den om på fliseterrassen, for fandt nemlig nogle billige fine hynder, og puder, som jo lige kunne friske den en smule op til brug resten af denne sommer :)

Puder og hynder fra NETTO, dog har jeg selv syet de runde puder :)


Nej, der er ikke nogen der har tisset på jorden ved parasollen, men derimod mig der har hældt kogt vand ud over fliserne, for at komme en masse myre til livs.. Hehe



Jeg fandt også lige min Green gate bordløber frem i solens anledning :)



En masse friske bambus, nogle som mangler?.. hehe


Og så fik jeg sat et par fine olielamper i jorden, med en masse lækker salat i baggrunden


Og fersknerne har fået farve og disse to var klar til høst i dag! Mums :)


Eftermiddagskaffe/frugthøst fra egen have til min lille søn og jeg...


Med mælkeskæg :D

Og til sidst! i torsdags var jeg et smut forbi en SG (langt om længe) 
Man kan vist godt fornemme på billedet, at jeg ikke har en SG i nærheden af hvor jeg bor!!!
Men hvor er det fedt endelig at få fingrene i nogle af deres ting og sager :)))



1 kommentar:

  1. ej tænk at have ferskner i haven!!!! MUMS!!
    Ja jeg kender godt Netto problemet, doghar jeg styret mig de to sidste gange jeg har handlet :D Men fine fine ting du har fået købt.

    SvarSlet