mandag den 9. april 2012

Så er vi ved at være på plads!

Puha, godt det ikke er hverdagskost at flytte! Men nu er vi ved at være der, og man begynder så småt at kunne nyde en kop kaffe tilbagelænet igen :)

Tapetet som jeg på et tidspunkt viste på bloggen, se her! er også kommet på væggen i køkkenet og stuen, og jeg er så meget tilfreds med resultatet :) Jeg har taget lidt billeder af vores køkkenalrum samt stue, og mit krearum som jeg deler med sønnike, nu hvor han ikke er så stor og ikke har behov for sit eget værelse endnu ( Jeg lover at jeg nok skal rykke ud når han når den alder :D :D )

Det er også bare så dejligt at jeg nu kan begynde og nyde hverdagen lidt igen, for synes da godt nok den har gået min næse forbi de sidste par dage med flytning og det hele. Det har også været svært at læse og følge med i bloguniverset, men håber snart at kunne få indhentet lidt af det tabte igen!














Tak fordi du/i kiggede med og fortsat god dag!

Hilsner fra Heidi


1 kommentar:

  1. hvor er det blevet hyggeligt! Dejligt for jer, at i er ved at være på plads :D

    SvarSlet