mandag den 26. marts 2012

Velkommen indenfor i entreen....

Nu står den lille bitte entre i vores nye bolig færdigmalet...skøøønt med noget der bare står en lille smule færdiggjort! for hold da op en omgang når et helt hus skal ordnes på engang!

Tapetet var på skabslågerne i forvejen, og da jeg selv synes rigtig godt om det, har det naturligvis fået lov til at blive :D Glæder mig til at se resultatet af stue og køkken, når vi selv går igang med at lege med lidt tapet der!! Synes det skaber så hyggelig en stemning.






Ja, desværre er der terassogulv i entreen (og badeværelset), og det er jeg bestemt ikke fan af. Synes ærlig talt, at det er forfærdelig koldt og grimt at se på!!! Men vi kan og må leve med det, og synes jeg har hørt et sted, at der er ved at være trend igen!? Hehe



I dag har et af projekterne været, at få nedslebet køkkenbordpladen og givet den en gang ny olie. Den var simpelthen så ødelagt og slidt at se på, men nu står den næsten som ny!! Billedet her viser processen med en nedslebet og olieret halvdel :)





5 kommentarer:

  1. Hej Heidi..
    Så er i slået igang, i jeres nye hjem!:) Det bliver spændende at følge alle jeres projekter - kan se i allerede er godt igang!:)
    Ses vi hos Mie i morgen?
    God tirsdag til dig.
    Knus fra Mette

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, Mette, vi er i fuld gang, og er faktisk lidt bagud! Tingene tager tid, så det er godt at vi ikke står og skal være ude af vagten til d. 1, for det tror jeg ikke vi kan nå! Jep selvfølgelig ses vi hos Mie i morgen, den aften skal der kunne afsættes tid til i en ellers presset hverdag.. Hehe. Får desværre heller ikke rigtig nydt det fine vejr for tiden :O

      Vi ses i morgen

      Slet
  2. hvor ser det fint ud Heidi!! Ej terraso gulv er da super fedt og har vidst været moderne i et stykke tid, så det er da bare super :D ja vi ses vel hos Mie i morgen!

    SvarSlet
    Svar
    1. Terasso kan og vil aldrig blive et hit hos mig.. Hehe Så der er jeg nok ikke helt med på noderne, men jeg kan og må leve med det.. Hihi. Men synes nu at det fine tapet fjerner fokus fra det grimme gulv, så det er meget godt :)

      Du kan tro at vi ses hos Mie i morgen! :D

      Knus

      Slet
  3. Pudsigt - her går jeg og drømmer om terrazo-gulv i gangen og på badeværelset.

    SvarSlet