fredag den 5. august 2011

Hvor heldig må man lige være???

Jeg kan i hvert fald konstatere, at jeg var ekstrem heldig den anden dag, da jeg vandt en lækker lækker give away hos Puslers puslerier. Præmien var store og små stykker lækkert retrostof lige til at sysle med her under barslen ;o) 

Bare se det lækre stof her!!




Tusind tak til dig pusler for den fine give away!! Den er nu landet trygt og godt her ude på landet, og jeg glæder mig rigtig meget til, at sysle med stofferne på et givent tidspunkt :o)

Ha' en rigtig dejlig dag /Heidi

5 kommentarer:

  1. Godt du kunne bruge det! :) Det orange var en lille rest jeg havde som jeg tænkte du nok også kunne bruge! ;)
    God fornøjelse med det! Du må endelig ligge det du får lavet ud her på din blog! :)

    SvarSlet
  2. Du kan tro jeg kan bruge det :o) Og mange tak for det ekstra stykke du har vedlagt!! Der kan snildt komme en del fine patchwork stykker ud af det om ikke andet!!!

    Skal bestemt nok vise de ting der kommer ud af stofferne her på bloggen :o)

    SvarSlet
  3. iih hvor er du heldig :D Nyd det nyd det!!

    SvarSlet
  4. Tillykke med den fine Give away.. Og tak for sidst. Det var hyggeligt at snakke med dig, og Stella. Kom i godt hjem, nu hvor prinsessen havde glædet sig at smage Mettes kage, og ikke nåede det;0)?
    Vil også lige sige tak for din kommentar inde på bloggen i fredags - har ikke fået svaret før nu!

    SvarSlet
  5. Tak Mette H :o) Det var rigtig hyggeligt, og ja, vi kom sikkert hjem. Stella fik en is da hun kom hjem som kompensation for manglende kage.. *smil*

    SvarSlet