lørdag den 9. juli 2011

Patchwork tørklæde

Jeg har det mest kedelige LILLE stoflager herhjemme som egentligt er blevet brugt til lidt forskellige projekter, men mindre rester får man jo altid liggende, og det er nu også synd ikke at bruge af dem, når nu de nu ligger lige for hånden. Jeg tog derfor chancen og brugte en del af resterne til at sammensætte dette lækre tørklæde til mig selv! 
 Er vild med farvesammensætningen og spillet trods mit meget lille udvalg af stoffer!

Nu er det som om, at det er blevet mere legalt for mig, at gå ud og shoppe lidt nye stoffer til hjemmelagret *smil*


Ønsker alle en rigtig god lørdag ! Og hvis du ikke skulle have opdaget min igangsatte Give Away er du meget velkommen til at kigge forbi HER! og se om det er noget for dig :)

2 kommentarer:

  1. Wauw hvor er det bare blevet fint

    SvarSlet
  2. det er blevet rigtig flot Heidi. Hvis du har lyst kan du altså godt få lov at luge lidt ud i mine stofrester. Der er nogle stoffer, som jeg synes jeg har set nok på, men som jo egentlig er rigtig fine for nye øjne :D Det må vi lige huske, hvis du kommer forbi en dag!!

    SvarSlet