torsdag den 21. juli 2011

Jeg har modtaget en BlogAward!!

Jeg har modtaget denne BlogAward  af søde Jumici med denne fine Blog!


Er MEGET smigret over at modtage denne BlogAward, og vælger denne gang at være med i BlogAwardlegen :)

Reglerne er:
Man skal linke til den, som man har modtaget awarden af
Man skal sende awarden videre til 5 andre bloggere, der har færre end 100 faste læsere. Sidst men ikke mindst man skal svare på 5 følgende spørgsmål.
 
Og de kommer her....

Sp. 1: Hvorfor begyndte jeg at blogge?
Jeg begyndte at blogge meget inspireret af mine to søde veninder som har bloggene  Sirianna og Fru Hygge og kunne udfra deres skønne blogs og besyv herom ikke længere holde mig væk fra denne blogverden. En verden som jeg også ville være en del af :o)

Sp. 2: Hvilke blogs følger du?
Mange forskellige, dog mest de aktive blogs som har en del på hjertet :o)

Sp. 3: Favoritfarver?
Grønne og lilla nuancer

Sp. 4: Favoritfilm?
Ikke mange film jeg får set, men er nok mest til thriller film af forskellig karakter.

Sp. 5: Hvilke lande vil du besøge?
Frankrig/Paris

Jeg giver BlogAwarden videre til følgende blogs:

Livets minder: Skøn blog med en fantastisk givende kvinde bag som jeg trofast følger her på sidelinjen :o)
Lises Manier: Som har hæklet den mest fantastiske "fantasihund", og som venter en lille ny til august lige som jeg selv ;o)
Hverdagens sysler: Som laver nogle virkelig skønne ting, især hendes syet strikketaske!!

Jeg vælger kun at give den videre til disse 3 skønne bloggere, da det er dem jeg erindrer og følger, og ønsker ikke at det skal føles forpligtende at SKULLE finde 5!!!

Håber I vil modtage BlogAwarden, MEN I skal selvfølgelig selv vælge om I vil fortsætte legen ;o)

2 kommentarer:

  1. Tak for den. Har taget imod den og sendt den videre. Måske til nogle bloggere som du selv har lyst til at besøge :)

    SvarSlet
  2. Jeg er glad for, at du har taget imod den, for den er dig velfortjent ;o)

    SvarSlet