fredag den 15. juli 2011

Det er dyrt at have ferie!!! ( og snart barsel)

Uha der er blevet shoppet lidt de sidste par dage!! Senest her i eftermiddags, hvor turen gik mod Slagelse bymidte. 

Faldt over nogle skønne sommertunikaer som min store gravide mave sagtens kunne indfinde sig i, og så er det jo med at slå til, Ik!?. Er helt tosset med dem :o)


Vi ( min datter, søster og jeg selv) var også forbi Tigerbutikken, ja, nogle gange er man jo heldig at gøre nogle billige køb i den lille shop. I dag var der dog ikke så meget at rende med, MEN, fandt sørme en fin lille strikkelise, som jeg i mit forrige indlæg på bloggen skrev jeg havde bestilt hjem!!! Men til en lille sum af en 20,- købte jeg den nu alligevel :o)


Vi rundede da også lige stof2000 som havde -50% på en del udvalgte reststoffer, så her blev også lige lagt en lille sum penge, Vil dog sige at 5 meter stof for 157,- er til at overleve :o)


Til sidst vil jeg da også lige flache det stof jeg modtog i går med pakkeposten fra stof og stil. Gnidder mig selv i hænderne over, at jeg nu har fornyet stof at sysle med!! Noget af det ved jeg godt hvad skal ende ud i, men ellers er det noget som må komme hen ad vejen, der er jo rigeligt, at lade sig inspirere af her i blogland!!!


Ha' en fortsat dejlig aften, det vil jeg i hvert fald... Ahh

2 kommentarer:

  1. Jeg var også heldig at falde over udsalget i stof2000 og har også købt det stof du har som nr 2 i bunken, det er bare super flot :) Og mange andre dejlige indkøb du har gjort dig

    SvarSlet
  2. Det er skønt med udsalg, og det er nemlig super flot det stof!! Er sikker på vi nok skal få noget lækkert ud af det :)

    SvarSlet