torsdag den 14. juli 2011

Armbånd, strikkelise og pakkepost!

Ja, dette indlæg byder på lidt forskelligt!

Jeg faldt over en DIY på stof armbånd her hos Smykkefryd forleden dag, og det måtte da lige afprøves! Jeg har korrigeret lidt i design, mål og størrelse, men ellers er det efter opskriften :) Synes det er sjovt og hyggeligt at lave de små knapblomster og de giver da lige armbåndene en rigtig fin finish :)


I dag har jeg bestilt to strikkeliser og glæder mig til at få dem afprøvet! Har aldrig stiftet bekendtskab med en strikkelise før, men det skal være slut nu! Håber bare at jeg kan finde ud af at bruge den, det skulle vist være simpelt nok! Hvis du ligger inde med en beskrivelse på, hvordan man bruger en strikkelise, er jeg meget interesseret i den :)



OG SÅ kom pakkeposten i dag med med alle lækkerierne jeg har bestilt fra stof & stil!! Så nu skal der endelig sysles med nye stoffer, men først skal pakken da lige åbnes, og dernæst må vaskemaskinen vist på højtrykssarbejde :o)




Ha' en rigtig dejlig regnvejrsdag!

3 kommentarer:

  1. eeej jeg håber du viser billeder af dine stof indkøb. Åh hvem der lige havde en lille tusse basse at bruge i stof og stil :D

    SvarSlet
  2. De er armbånd er altså bare alt for pæne :) Vil de gerne se hvad for noget stof du har købt, for der må være MEGET! :)

    SvarSlet
  3. Tak Jumici :) Synes også selv at armbåndene er blevet rimeligt vellykkede! Stoffet er flachet i det efterfølgende indlæg ;) Ikke fordi der er så meget forskelligt, men det fylder, da det er bestilt i lange metermål :)

    Ha' en dejlig dag! /Heidi

    SvarSlet