tirsdag den 28. juni 2011

Smykker syet i grønlandske perler..

Det er ikke nogle jeg lige har lavet, men vil da alligevel lige vise hvor fine smykker man kan lave ud af grønlandske perler..... Projektet har ligget meget stille hen i laaang tid, og tror faktisk at det er over et år siden, jeg sidst havde dem i hånden, men nogle fik jeg helt færdige som i kan se herunder. 



Det er egentligt meningen at halskæden her skal være bred med mønster hele vejen rundt om halsen, men jeg valgte det anderledes, og det er jo som man selv synes!



Herover er jeg startet op på en ny :o)


Fortsat god aften

2 kommentarer:

  1. Så fine.
    Ser ut til å være mye jobb med de små perlene.

    SvarSlet
  2. Hvor er det fint 👏🏻 Jeg er ved at lære perlesyning, men kan simpelthen ikke finde noget om, hvordan man forlænger tråden (min er for kort) - kan du mon hjælpe?

    SvarSlet