lørdag den 25. juni 2011

Fin afskedsbuket + taskeetui til Nintendo DS

Min tid på jobbet er ved at rende ud, sådan for good, da det kun er et vikariat jeg er ansat i. Jeg har to uger tilbage og det betyder at jeg allerede nu skal til at sige farvel til børn/forældre ( jeg arbejder i en børnehave ) da nogle går tidligt på sommerferie.
I fredags kom en forælder på barnets vegne, med denne fine buket som tak for året der er gået. Puha hvor bliver man rørt og utrolig glad inden i, og det fortjener at blive delt med jer her på bloggen!!. :o) 



Forleden købte jeg en fin ugledug som jeg også delte her på bloggen. I dag fik jeg så ideen til, at sy et lille taskeetui til Stellas elskede Nintendo DS!! Lavet efter eget design, så intet vildt eller vovet, men ganske brugbart!! Den skal i hvert fald nok blive brugt, og har den bedste egenskab, nemlig at passe lidt ekstra på Stellas bedste ven, som virkelig er værdsat og lidt rigeligt brugt fortiden :o)





2 kommentarer:

  1. Flotte blomster - det er altid rart at føle sig værdsat!

    Fin lille DS taske du har fået lavet til Stella, den er hun sikkert glad for? :)

    SvarSlet
  2. nårh Heidi, fine blomster!! Dejligt at føle sig værdsat :D

    God ide med etuiet til Nintendo.

    SvarSlet