onsdag den 15. juni 2011

Lidt i øst og lidt i vest....

Ja, tiden står ikke stille, men det gør projekterne herhjemme desværre. Har rigtig mange ting jeg gerne vil lave og ligeledes lærer at lave ( især at hækle ) da det er et projekt der fylder mindre i hjemmet, og er nemt at tage frem for en kort stund. Men men men vejret bliver nydt i haven pt. og lige nu prioriteres der lidt anderledes, men om lidt hedder det barsel, og så tror jeg, at jeg for alvor kan komme mere igang. Jubiiii 

I går var jeg til jordemoder og det er jo et af de mange milepæle gennem ens graviditet, alt så fint ud og den lille blop blev skønnet til 1350 gr. som var en rigtig fin gennemsnitsstørrelse! Så kan man da ikke andet end at gå derfra med et kæmpe smil på læben.

I dag har jeg så fået svar tilbage fra lægen på min glukosebelastning som jeg også måtte igennem for anden gang under denne graviditet i går. Puha en laaang formiddag, men da jeg fik konstateret graviditetsbetinget sukkersyge under min graviditet med Stella, ja, så bliver man kontrolleret lidt yderligere!

TADAAAAAM ingen graviditetsbetinget sukkersyge til mig denne gang, til trods for en stooor risici fra første graviditet!!! Hvor er det bare fedt!!!!! Hurra hurra 

Så kan det være at jeg for lov at gå i fødsel selv uden at skulle sættes i gang!! Dog kommer der så heller ikke nogle ekstra kontrolscanninger, og hvem kunne ikke godt ønske sig at se sin lille blop en ekstra gang :o) 

Til sidst vil jeg endnu engang forevige nogle af min datters kreationer her på bloggen. Hjemmebragt er nemlig de fineste halskæder i farvestrålende lys og en lækker lille rygsæk med søde motiver påsat. Den passer lige til turen til Odsherred ZOO, som Stella skal i morgen med SFO´en




 Fortsat god aften til alle jer derude. :o)

3 kommentarer:

  1. Hun har da helt sikkert sans for stil hende den bette. Super fin mulepose hun har lavet og er VILD med halskæden helt ude til højre.

    SvarSlet
  2. Tak ;o) Jeg er også helt vild med den halskæde, men hold fast den er tung at have om halsen!

    SvarSlet
  3. Hvor er det dejlig Heidi, at du ikke skal igennem det graviditets sukkersyge endnu engang :D

    Hende Stella er simpelthen så kreativ!

    Og hvor ser det bare godt ud her på siden, med store billeder og det hele :D

    SvarSlet