fredag den 23. november 2012

Til julefest med dagplejen..

I dag har vi været til en julefest i den store hal i byen med dagplejen.. 

Et par hyggelige timer med julesang, dans om juletræet, lidt vådt og tørt julegodt, samt julelotteri/konkurrencer :)

Der var arrangeret en pakkekonkurrence hvor den pakke som var pakket mest fantastisk/fantasifuld ind vandt. Altså var der en masse smukke, sjove og tomme pakker til udstilling og bedømmelse :)

Jeg havde selvfølgelig bidraget med en pakke, men vandt desværre ikke, og selvom jeg jo syntes at min var den mest fantastiske, var der helt sikkert mange andre flotte og sjove udgaver :)





Min søn som nissedreng til julefesten :)



Jeg var dog så heldig at vinde i julelotteriet! og vandt sørme en bilvask, hvad siger i så!?? Det bliver bilen helt sikkert glad for i denne snavsede tid :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar