søndag den 5. august 2012

Fra tanktop til smuk sommerkjole...

Den nemmeste måde at sy en sommerkjole på, og hvilket resultat!!


Jeg synes det er en super måde, at forvandle kedelige bluser/toppe som ikke rigtig bliver brugt eller som fx har fået en dum plet nederst til noget smukt, som pigebørnene helt sikkert vil synes godt om :)

Jeg fandt en DIY her! via Pinterest, og det er i hvert fald ikke sidste gang jeg springer ud i dette projekt! Nemt, hurtigt og brugbart!!

Da stoffet på den nederste bane var meget tyndere end det andet stof, valgte jeg at lægge det dobbelt, og på den måde slap jeg også for at lægge kjolen op for neden, og den får en lidt mere ballonfacon som jeg rigtig godt kan lide :)

Kan se at billedet snyder lidt og viser kjolen lidt skævt, men det er den altså ikke :D

Hilsner fra Heidi

Ingen kommentarer:

Send en kommentar