lørdag den 18. august 2012

Farverig dekoration & indretning....



Jeg sidder tit og beundre de mange farverige hjem som blogland byder ind med, og suger inspiration til mig! Men selvom jeg er ret så vild med farverige hjem hvor der er spræl på hverdagen, og hvor intet passer sammen, som så alligevel matcher ind i hinanden på en eller anden beundringsværdig måde! Ja, så er det enormt grænseoverskridende for mig og MIT hjem når det kommer til farveskævheder og farver generelt, det hele skal matche på en eller anden måde, og det har altid været sort, hvid, grå eller dæmpede jordfarver der har vundet min tillid!! Det samme gælder faktisk mit farvevalg af tøj!

Nu prøver jeg så småt, at bevæge mig udover min egen grænse, og er begyndt at kaste et par farver ind i mit hjem! Det matcher for det meste stadig og mit hjerte er faldet pladask for de lilla/ lyserøde nuancer!

På væggen har jeg så i dag skiftet mine små lærreder ud med lidt farverigt yndlingsstof, men først lige et førbillede, hvor farverne var mere dæmpet :)




Efter transformation






Herefter kommer lige en række udvalgte billeder som skaber en smule farvestemning herhjemme :)












Selv hækletøjet matcher ind i indretningen :D






Ingen kommentarer:

Send en kommentar