onsdag den 18. juli 2012

Lidt lækkerier fra Fru Hygges butik!!

I går inden turen gik til kreahygge med nogle dejlige mennesker, tog jeg forbi Fru Hygges fysiske butik for at shoppe lidt lækkert! Hvis du ikke kender til Fru Hygges butik, kan du finde hende lige HER!

Jeg havde bare forelsket mig i den skønneste tavle, og lidt Wilma skåle fra Ib Laursen, så det måtte altså bare med mig hjem i går :)))
 




Er det ikke bare fint? Er så glad for tavlen, og er sikker på at den vil blive brugt flittigt!!

Hilsner fra Heidi

4 kommentarer:

  1. Lækre køb - jeg har kigget på tavlen flere gange, den er så fint... og smukke farver på skålene...

    SvarSlet
  2. det ser super godt ud og fint sat op!

    SvarSlet
  3. Sikke fine sager, kan godt forstå det var absolut MUST HAVE ting... jeg nåede jo slet ikke at få kigget Fru Hygges butik, da jeg var forbi :( Håber jeg kommer på disse kanter igen ;o)
    Smukt ser det ud som det står hjemme hos dig :o)

    SvarSlet
  4. Det er dejligt, at du er glad for dine nye ting, Heidi - de står fint sammen med den smukke blomst!:)

    SvarSlet