mandag den 25. juni 2012

Resultat af weekendprojektet!

Så er der færdige resultater fra mit weekendprojekt til sønnike, og sikke en fornøjelse det har været at lege med bogen Børnetøj du selv kan sy 0-4 år!


En smækbuks og en legedragt med lynlås blev weekendens udfordringer! De er en str. 1 år, og er lige en tand for store til min dreng endnu, men regner med at han kan hoppe i dem når han får lært at gå, forhåbentligt om et par mdr. + - hvor han bliver 1 år :)


Smækbuksen her har endnu ikke fået nogen lukkeløsning, da jeg er i tvivl, om jeg vil lave den med trykknaplukning eller med knaphul :) Men det finder jeg nok ud af inden han skal bruge den :)


Legedragt med lynlås ned foran og lapper på knæene og ved albuerne!! Synes den er så sej, og glæder mig til at putte den på min dejlige dreng! ( måske der skal syes en mere? ) Den er syet med synlig kantbånd ved nogle af sømmene lige som smækbuksen, og synes der giver en fed effekt!! Er dog spændt på hvordan det ser ud når den engang bliver vasket!! Er det bare mig der synes, at kantbånd hurtigt bliver kedelig i form og farve efter vask??


Ses her med lapper på ærmerne også :)


Og ja, her kommer så en uheldig en af slagsen. Det var meningen at denne solhat også var til min dreng, MEN den er for LILLE! Øv. Så nu har min datters build a bear fået sig en ny solhat, og han virker da ganske tilfreds med den. Så intet er så skidt, at det ikke er godt for noget, vel?! :D

Vil tilføje at bukserne er meget mere grønne end kameraret fanger, så der er meget mere knald på farverne, end man lige umiddelbart kan se her :)

Har også reserveret bogen Børnetøj du selv kan sy 5-12 år, så jeg også kan sy lidt godt til min store pige, og glæder mig til de får den hjem til mig!!

Rigtig god dag til jer
Hilsner fra Heidi

3 kommentarer:

  1. Fine ting. Er vild med kontrastkanterne. Du kan godt glæde dig til den næste bog. Det er sådan en, man har lyst til at have stående på hylden.

    SvarSlet
  2. Det glæder mig at høre! for har lige nu fået en sms om at bogen er afhentningsklar på vores lokale bibliotek..Yes!

    Tak, synes også at kontrastkanterne er blevet rigtigt vellykket :)

    SvarSlet
  3. hvor er det blevet fint!!! Jeg er virkelig også faldet for alt det retro...

    SvarSlet