torsdag den 31. maj 2012

Fyrfadsskåle af Hama perler!

Trængte lige til et hurtigt projekt, og har længe villet lave et par små skåle til fyrfadslys ud af Hama perler!

Et fint lille nemt projekt, dog lidt af et pillearbejde da jeg gerne ville have dem ensfarvet og sad med datterens store perlebøtte fyldt med blandede farver! Så mig igang med at sortere de to farver fra som skulle bruges..!




Er desværre udgået for fyrfadslys, så de ser lidt "nøgne" ud! :)


Har brugt denne lille Grand cru skål som bare passede perfekt til projektet!

God dag til alle
Hilsner fra Heidi


2 kommentarer:

  1. Jeg elsker perleskåle :o) har selv lavet en del af dem. Senest har jeg lavet en skål af en gammel LP :o)

    Hvis du har lyst til at støtte min indsaming til fordel for Glæd børnene så kig forbi min blog :o)

    http://kreativeeksperimenter.blogspot.com/2012/05/vil-du-glde-et-barn-sa-stt-indsamlingen.html

    Mvh Helle

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er meget hyggeligt at lave disse skåle :)

      Jeg vil helt sikkert overveje at være med i dit lille indsamlingsprojekt! Rigtig godt initiativ!

      Slet