fredag den 20. april 2012

Kjole med flagermusærmer! Tusind tak Fru Hygge!!!

Igår tog jeg mig endnu en stund ved symaskinen ved siden af en masse havearbejde i pragtfuldt vejr. Jeg fik startet op på to fine kjoler, som jeg har været så heldig at få lov til, at låne mønstret på, af søde Mette med bloggen Fru Hygge, du kan se Mettes bud på en super fin kjole ved at trykke her!

I dag har jeg så fået dem helt færdige, og MANNER! Jeg er bare så glad for dem!! De sidder så behageligt, at der helt sikkert skal flere til på et tidspunkt!









Den lilla kjole er syet i noget tykkere jersey end den sorte, og falder derfor heller ikke lige så let langs kroppen, men sidder alligevel rigtig fint! En god kjole til en kølig dag/aften  :)


Må sige at indholdet i klædeskabet er ved at blive udviddet for tiden!! Men JEG trænger også bare til noget nyt!

1 kommentar:

  1. åh, det er SÅ skønt med lidt nyt i klædeskabet - og fedt er det, når man selv kan være med til at lave indholdet:)
    God weekend søde Heidi.
    Knus fra Mette

    SvarSlet