mandag den 5. marts 2012

Jeg har endelig lært....

At hækle mormor ruder!!! ( er det ikke det man kalder dem? ) Og for blot 1 uge siden, kunne jeg knapt hækle en luftmaske, men i selskab med mig selv og youtube kan jeg sørme få hæklet et dejligt mormortæppe som ønsket!! Har dog stadig meget at lære når det kommer til hækling, men et step afgangen Ik? :)

Nu er projekt tæppe sat igang, og så skal jeg nok få mange hyggelige timer til at gå, med fødderne oppe i selskab med hæklenålen :o)





Hilsner fra Heidi

5 kommentarer:

  1. nææ hvor er de fine. og hvor sjovt. jeg er nemlig lige for ikke mindre end 1½ time siden startet med min færste firkant. Håber jeg kan hitte ud af det :o)

    SvarSlet
  2. Ja, det var da meget pudsigt :) Jeg kan i hvert fald anbefale youtube som en stor hjælpende hånd! Jeg har brugt dette super klip til hjælp, måske det også kan være en hjælp for dig :)

    http://www.youtube.com/watch?v=1DhjBbZTq9w

    SvarSlet
  3. iiiih hvor er du dygtig Heidi!!! Sejt at du er nået så langt på så kort tid :D

    SvarSlet
  4. Det er et rigtig fint projekt:)

    SvarSlet
  5. Med stædighed kommer man langt :D og så youtube, jeg lærte også at hækle sådan.
    Kig forbi min blog for små projekter :D

    SvarSlet