torsdag den 9. februar 2012

Hvor blev min baby af!? Status

Min 5½ mdr. dejlige dreng bliver alt for hurtigt stor. Jeg gør alt for at holde fast i tiden med min lille baby, men kan også mærke at denne tid snart får en ende! Lidt vemodigt at tænke på. Jeg ved godt at han stadig betegnes som en baby i en alder af 5 mdr., men i takt med, at han i al hast nu blomstre med nye færdigheder, og udvikler en meget mere tydelig personlighed, hvor der er en masse med og modspil, blegner babyen mere og mere til fordel for en meget nysgerrig dreng som vil frem i livet.


Lige lidt billeder af min dejlige babydreng..! :D

Se lige miiiiig.....! :D


Jeg flyver...!! :-P

Den dejlige smuksak


Jeg har fundet mine fødder og de er smadder sjove at lege med :o)

Status:

Jeg vejer nu 6,5 kg og er 67 cm lang.
Jeg triller og elsker at ligge på maven, gør det 80% af min vågne tid.
Jeg kan kan løfte mit hoved i strakte arme når jeg er maveliggende.
Jeg har fundet min fødder.
Jeg spiser en masse grød, og gider snart ikke min flaske mælk mere! Øv siger mor!
Jeg elsker at stå og hoppe med støtte :)
Jeg sover fint både nat og dag. Dog vågner jeg en del gange om natten fortiden, for at få min sut og rettet lidt på i sengen :)
Jeg griner meget og elsker at sige sjove lyde eller skrige højt for sjovt.
Jeg elsker at betragte min storesøster.
- og jeg kan nu puttes til natten mellem kl. 20.00 - 20.30.

Er jeg ikke bare en skrapsak? Det siger mine forældre i hvert fald jeg er :D

3 kommentarer: