tirsdag den 31. januar 2012

Nyt liv til et par gamle cowboybukser....

Inspireret af min egen datter HER! har et par af mine gamle cowboybukser fået nyt liv! :)
De er forvandlet til en stor shoppetaske hvor hele bagenden er taget i brug.. Ja, det bliver altså en stooor taske med min størrelses bagdel, Hi hi
Jeg har syet blonder på kanten af lommerne og forneden hvor tasken er syet sammen, for at fremhæve det lidt.
En sjov måde at give gammelt og brugt, et nyt liv :o)






God dag til jer alle :)




2 kommentarer:

  1. Jeg faldt lige over din blog, og blev da nød til at lægge en kommentar omkring de der sjove bukser. En god måde at genbruge yndlingsbukserne, hvis de alligevel er for små.

    Måske kunne man også bruge ungernes små bukser, og på den måde få en ny anderledes gå byen taske :-)

    SvarSlet
  2. Tusind tak for din kommentar, og du har helt ret, man kunne sagtens genbruge ungernes aflagte bukser og derved få en lidt mindre taske :o)

    Hilsen fra Heidi

    SvarSlet