søndag den 25. december 2011

Jule blogchallenge #24 og 25

Vores jul blev holdt hos mine forældre i år, og sikke en dejlig juleaften, på trods af en lidt utilpas mindstemand! Lækkert mad, hyggeligt samvær og ikke mindst en gaveregn uden lige!

Fik ikke rigtig taget så mange billeder fra vores aften i går, men et enkelt af vores store pige, med et lille udpluk af hendes gaver i favnen fik vi da. Stella er helt syg med dyrebamser og tilbehør hertil. Så det var selvfølgelig også en del af hendes gavehøst i år! Udover dette fik hun også lækkert tøj, og et udraw tegnebræt til hende wii konsol :o))

- og så var mor her sørme så heldig, at hapse begge mandelgaver.. Juhu!!


Stella med nogle af sine gaver


Mig og en klatøjet mindstemand som også fik nogle fine gaver. En masse lækkert tøj til minstemanden!


 -og her kommer så mine gaver! Lige hvad jeg havde ønsket, så kan det vist ikke blive meget bedre!! Støvsugeren (som er poseløs! YES) og foodprocessoren er fra kæresten min, vi er ellers ikke på gaver, så det var en kæmpe overraskelse, da det er ting jeg har sukket efter læænge nu!!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar