mandag den 14. november 2011

Jeg har brug for lidt hjælp.....

Og håber der er nogle af jer som har lyst til, at hjælpe mig på rette vej.
Jeg skal nemlig til at sy en kjole til mig selv, og i halsåbningen skal der syes kantbånd rundt, hvis jeg altså kan få det til at fungere! Og det er så her du kommer ind i billedet! Jeg skal nemlig have valgt den helt rigtige farve, men det er godt nok sværre end jeg lige havde regnet med!!!

Så håber du vil hjælpe mig med, at sige hvilken farve du synes det skal være ud fra de farver jeg har langt oven på kjolestoffet her:

Det er mørke lilla, orange, tyrkis og lyse blå kantbånd jeg har lagt frem. Jeg hælder selv mest til den tyrkis eller orange :o)












10 kommentarer:

  1. jeg ville vælge det orange det vil passe fint bare mine tanker :)

    SvarSlet
  2. Jeg er også på den orange - Synes den får noget mere "glød" frem i stoffet:-)

    SvarSlet
  3. Jeg er mest til tyrkis eller lilla... Men egentlig synes jeg alle de kan gå til, så vælg den farve du hels vil understrege.

    SvarSlet
  4. umiddelbart orange, men den tror jeg også vil være rigtig flot til dit mørke hår!

    SvarSlet
  5. Takker alle for jeres dejlige hjælpende kommentarer, og suger det til mig ;o)

    SvarSlet
  6. Normalt ville jeg sige turkis- men faktisk ser det bedst ud med orange tror jeg

    SvarSlet
  7. Hej

    Hvis jeg var dig, ville jeg vælge den turkise, da den er samme nuance som stoffet, jeg syntes den orange er for skrigende...ellers kan du lave et kantebånd af atoffet evt. det er ikke så svært..men det hele er jo en smagssag;) god fornøjelse..
    Hilsen sussie

    SvarSlet
  8. Hov der skal naturligvis stå stoffet;D

    SvarSlet
  9. sjovt at der er så mange der syntes den orange, for syntes egentlig det er den der passer mindst, men farverne kan jo snyde på foto :) jeg ville vælge den turkise :)

    SvarSlet