lørdag den 29. oktober 2011

Kan du huske!?

Denne piges frygtelige skæbne og har du læst om den?



Da jeg så denne bog som medlem af bogklubben (som jeg virkelig HADER, da jeg ofte glemmer at afmelde månedens bog!! Meget dårligt koncept!!) Måtte jeg bare bestille den! Jeg er meget spændt på, at få historien fortalt fra hende selv, og få et dybere indblik i alle de psykologiske aspekter denne tragedie indeholder, men jeg er faktisk også lidt angst for, at læse om de overgreb hun har været udsat for i alle de år! Sikke en grotesk skæbne denne pige måtte gennemleve, og begriber ikke hvordan hun har kunnet overleve dette, men det håber jeg da, at kunne få svar på snart :o)




2 kommentarer:

  1. Spændende... Du må da lige skrive en lille anmeldelse når du har læst den...

    SvarSlet
  2. Har ikke selv læst bogen. sikkert spændende (men også uhyggelig) læsning.......
    Jeg har selv droppet alt om bogklubber, fordi jeg altid ender med bøger jeg egnetlig ikke gider. Det fungerer ikke så godt for de glemsomme:-)
    Kh Christina.

    SvarSlet