søndag den 23. oktober 2011

Cremefarvet køkkenudstyr........

Er virkelig HOT hos mig og mit køkken vil ææælske det!! Så derfor er denne skønhed til elkedel ved navn La Cafetiére nu bestil hjem!!! Whuhu jeg glæder mig til den kommer med posten, og ikke nok med det så..............................



Har jeg også bestilt denne lækre moccamaster i cremefarve!!! Og lige nu overvejer jeg kraftigt at få fingerene i.......................................







denne herlige røremaskine fra KitchenAid!!!


I'm in LOVE!!

Ps. Vil dog lige understrege at min kaffebrygger er kaput, så det er nødvendigt med en ny kaffemaskine, og ikke bare for farvens skyld. Men når man nu skal have nyt, kan man jo ligeså godt gøre det ordentligt en gang for alle :o)))

4 kommentarer:

  1. helt enig Heidi! uha men det er noget af en dyr post at anskaffe sig så mange lækre ting hva, bare det var mig? Men jeg håber at du får glæde af dem :D

    SvarSlet
  2. Ja, Mette det er lidt en dyr affære, men nu har jeg haft et par billige kaffemaskiner som er gået kaput efter kort tid, så nu vil jeg godt investerer lidt mere, og så få noget der dur! Men KitchenAiden er også kun til kraftig overvejelse, netop pga. prisen :o)

    SvarSlet
  3. Hi hi, jeg tænkte også lige på om vores elkedel ikke snart går i stykker, for den der er da fed, men vores mocca master er under et år så det.... glæder mig til at høre om bogen om Natasha... puha.. go weekend..

    SvarSlet
  4. Ja Ellen Kathrine, den har et top lækkert design, og fungerer efter hensigten, larmer dog en smule :O) Uha, moccamaster er bare en super maskine, og holder i mange år, det er i hvert fald vores erfaring :o)

    Er også meget spændt på at modtage bogen, og må virkelig få afsat tid til at få den læst hurtigt(Bemærk: læser ikke så meget til dagligt) så må bare igang!!

    SvarSlet