torsdag den 15. september 2011

Smilebox.com / Onlines-scrapbook til de knap så kyndige "wanna be" scrappere

Ja, bliver da lige nød til at reklamere for en side som jeg faldt over i går på nettet! Nogle af jer kender sikkert til siden http://www.smilebox.com/, men til jer der ikke gør, vil jeg klart anbefale at tjekke den ud! Det kan hurtigt blive til mange sjove timer med billedescapping, leg med collager, invitationer m.m. Så er man ikke en kyndig scrapper (som jeg bestemt ikke er) kan det ikke gøres nemmere end her med online-scrapbooking. Det kan selvføgelig ikke sidestilles med den "in real life" scrapbooking hvor alle sanser stimuleres via lækre håndfaste materialer, men det er et rigtig godt alternativ til noget der ligner, når man som mig, ikke har et veludviklet scrapping-gen!!!

Her har jeg selv lavet en lille scrapbook med min datter og jeg på legepladen :o) Der såååå mange anvendelige sider, at det tit kan være svært at vælge, og er nok også det der gør, at timerne hurtigt kan gå fra en med programmet foran sig

Click to play this Smilebox scrapbook
Create your own scrapbook - Powered by Smilebox
Scrapbook made with Smilebox

Ingen kommentarer:

Send en kommentar