onsdag den 6. juli 2011

Tadaaaaaa, sættekasseprojekt afsluttet!!!

 Jeg springer direkte fra TO DO listen til TADAAAAAA listen!

Tror jeg allerede nu, ved hvad I tænker!! Og ja, fik samme tanke undervejs, MEN den skulle altså være L**** BRUN for at matche ind i mit køkken med mørkebrune bordplader!!

Men når man ser det færdige resultat, så er den altså bare blevet meget mere lækker, end jeg turde håbe på.. Hihi. Vil dog gerne råbe.... PUUUUUHAAAA et arbejde!!!!! Det belønner sig jo dog heldigvis i sidste ende!!!

Den buler lidt nogle få steder, da jeg tog billederne mens arbejdet stadig var "vådt" Men de er væk nu hvor den er blevet fin tør...


Hvad siger I så?? Er den ikke bare blevet FLOT!!

5 kommentarer:

  1. Den er bare blevet super flot :)

    SvarSlet
  2. Jo, den er blevet flot Heidi. Du har da haft travlt med alle de små rum. flot, flot, og flot en gang til;0)

    SvarSlet
  3. Tak, og ja, Mette havde meget travlt søndag efter vores kreatid. Hehe Efter jeg så Mettes i legeværelset, var det som om det kriblede i mine fingre for at få min færdig. Fik den malet i en fart (av min krop) Og fik klippet en del papir til, ooooog så blev jeg desværre "død" syg.. Øv hvor har jeg haft det skidt! Men er nogenlunde på toppen igen og har da også været på job i dag, selvom jeg har døjet med en dum hovedpine!!

    Færdig er den nu blevet, og sikke den pynter mit ellers så kedelige køkken :o)

    Lige nu har jeg gang i symaskinen.. Hehe sjovt som jeg er krea i etaper!!

    SvarSlet
  4. den er blevet super flot, og ja puha det var mange små rum!!! Men dejligt når man får et flot resultat :D

    God bedring, håber snart du er frisk igen!

    Kram

    SvarSlet
  5. den er bare skøn, har selv været i gang med en og ja det er et stort arbejde med alle de små rum:)

    SvarSlet