søndag den 29. maj 2011

Lidt fra denne front....

Ja, det går lidt stille for sig her på bloggen for tiden. Det er ikke meget jeg får for hånden pt. men lidt er det dog blevet til trods manglende tid og energi. Synes jeg plages meget af træthed gennem denne graviditet, og jeg kan nærmest ikke sætte mig ned, uden at få et par tunge øjenlåg der klapper i...

Jeg har dog fået syet et par hårbånd til mig selv, og synes rigtig godt om resultatet. Har pt, et i håret lige nu, som lige giver et trist og livsløst langt hår et løft for en stund :o) 




Hvis det ind imellem lykkes mig at sætte mig foran tv´et uden at falde i søvn, har jeg gang i strikketøjet til et fint sjal, og det skrider da stødt og roligt fremad i mit eget langsomme tempo.... Men hva´ det er jo bare hyggeligt at sidde med et par strikkepinde mellem hænderne :o)



Fortsat god søndag til jer, nu vil jeg hente min datter fra endnu en børnefødselsdag. Dem har der godt nok været nogle stykker af i denne tid, og der er endnu flere i vente... Jubiii siger Stella :o))

1 kommentar:

  1. Fine ting du får kreeret! Det er også i orden at lukke øjnene i ny og næ i din situation :D

    SvarSlet