lørdag den 23. april 2011

Alpacagarn til et årsprojekt



Her til formiddag tog jeg forbi garnbutikken og købte dette lækre Baby Alpacagarn, som lidt efter lidt skal blive til et rigtig fint og lækkert sjal. En kollega af mine har næsten lige haft strikket et færdigt til sig selv, og da hun fortalte hvor simpelt det egentlig var at lave, er jeg simpelthen nød til at springe på projektet.

Det er godt nok et af de dyre projekter jeg springer på , og tror da også den garnbutik som er her i området, ved hvad de skal tage for det!! Humf!!

Da jeg skriver årsprojekt i overskriften, må jeg tilstå at det nok ikke helt er ved siden af. Hvis jeg kender mig selv ret, så er jeg ikke den skarpeste skrikkerske i skuffen, og tager gerne lidt afgangen i langsomt tempo. :o)

Spændende bliver det helt sikkert når de første masker slåes op i aften, for lige om lidt står den på påskefrokost hos mine forældre.. Synes også jeg er ved at blive lidt sulten.... ;o)))

Hygge hej sa sa...... c",)

1 kommentar:

  1. Hehe, "hurtigste strikkerske i skuffen"...

    Det er også fint at tage det langsomt, mere tid til hygge :)

    SvarSlet