torsdag den 31. marts 2011

Billede-serie af Stellas kreationer fra Sfo´en

Jeg vil her lige vise nogle af de dejlige ting som Stella har lavet i Sfo'en. Er utrolig glad for de dejlige kreationer hun kommer hjem med, og vil derfor lige dele det her på bloggen til inspiration! Dette er bare et lille udpluk af hvad der jævnligt kommer ind af døren herhjemme, og moren eeelsker det!!

Et rigtig fint påske-billede med en lille vævet kylling med små æg, som er sat på et malet lærred. Synes det er så fint!

Her ser du et fint billede med serviet-dekopage, som er sat i en fin træramme!

Et sæt øreringe med perler til mor. Sjovt som Stella har valgt at lave to forskellige, men fine er de!

En sød påskehare med karse, mums det bliver lækkert til madpakken :o)

En maske med fjer, glimmer og skønne farver!

En filtklovn på elastiksnor med bjælder i enden af arme og ben. Se gerne bort fra den skikkelse man kan se i baggrunden.. Hihi

Til sidst et glas med mosaik plast-skår på. Kan jo bruges til opbevaring af mange småting!

I love it!!!


4 kommentarer:

  1. wow en masse fine ting hun bringer med hjem :D Heidi sig til når du synes du er klar, så laver jeg gerne reklame for dig på min blog. Det kan være en god ide at lave en give away, hvis man gerne vil tiltrække faste læsere ;D Du kan kigge forbi hos mig eller Mette og se hvordan man kan gøre det.

    Og tak for i dag, det var hyggeligt! Og jeg kan godt torsdag!

    SvarSlet
  2. Ja, elsker også når hun kommer hjem med spændende ting fra Sfo'en :o)Jeg skal nok sige til, og tak for de gode råd, må se om jeg ikke kan finde på en give avay på et tidspunkt. Lige nu er jeg lidt blank omkring det.

    Synes også det var utroligt hyggeligt i dag, og tiden flyver i godt selskab :o) Super at du kan torsdag, det bliver hyggeshopping så det batter :D

    SvarSlet
  3. Jeg siger også wauw... Stellas ting er super fine:)...jeg kan godt forstå hvis du bliver pavestolt, når hun kommer fra SFOén med ting hun selv har lavet!:)

    SvarSlet
  4. Tak Mette. Du kan tro jeg er stolt :o)

    SvarSlet